پاداش قهرمانی پارالمپیک به «صادق بیت سیاح» پرداخت شد-راهبرد معاصر

پاداش قهرمانی پارالمپیک به «صادق بیت سیاح» پرداخت شد

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان از پرداخت پاداش قهرمانی مسابقات پارالمپیک پاریس به «صادق بیت سیاح» خبر داد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۲ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 14
کد خبر: ۲۵۷۳۰۹

به گزارش راهبرد معاصر، حمید بنی تمیم اظهار کرد: در مسابقات پارالمپیک پاریس صادق بیت سیاح با رکوردشکنی موفق شد عنوان قهرمانی رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد که متأسفانه به دلیل ادای احترام این ورزشکار به پرچم «یا ام البنین» با تصمیم مسئولین برگزاری مسابقات دیسکالیفه و مدال طلایش پس گرفته شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: با توجه به تلاش‌های بیت سیاح و افتخار آفرینی اش قول دادیم که معادل مدال طلا به وی هم پاداش پرداخت شود.

وی ادامه داد: ورزش و جوانان خوزستان به وعده خود عمل کرده و پاداش ایشان به مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان پرداخت شد، همچنین پرداخت پاداش دیگر مدال آوران پارالمپیک نیز طی یک هفته الی ۱۰ روز آینده انجام خواهد شد.

بنی تمیم بیان کرد: البته در خصوص پاداش‌های تعیین شده از سوی راه و شهرسازی و منابع طبیعی استان نیز مقرر شده زمین‌های مسکن تا هفته دفاع مقدس به ورزشکاران تحویل داده شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان افزود: پاداش افتخار آفرینان المپیک نیز پرداخت شده است.

صادق بیت سیاح در رشته پرتاب نیزه در بازی‌های پارالمپیک پاریس موفق به کسب مدال طلا همراه با رکوردشکنی در این رشته شد، اما مسئولان مسابقات به بهانه شادی وی با پرچم حضرت ام البنین (س) با اعلام دیسکالیفه شدن وی این مدال طلا را پس گرفتند.

این اقدام ناجوانمردانه توسط مقامات پارالمپیک منجر به ایجاد موجی از حمایت و همدلی عمومی مردم ایران با این قهرمان خوزستانی شد./ مهر

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده